Rabat -30% na wszystkie produkty. Podaj w koszyku kod - M0HV25D
Promocja trwa do 21-05-2018

Regulamin sklepu VIEWGO

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa warunki funkcjonowania sklepu internetowego VIEWGO dostępnego pod adresem https://www.viewgo.pl
  2. Skorzystanie z oferty sklepu VIEWGO oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  3. Przez użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć:
    1. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu VIEWGO
    2. Sklep – internetowy serwis mieszczący się pod adresem: https://www.viewgo.pl umożliwiający nabywanie oferowanych w nim towarów.
    3. Operator - DEMUR Krzysztof Wcisło ul. Stawowa 33A, 34-730 Mszana Dolna, NIP 737-196-00-63. Operator podaje dane kontaktowe w postaci adresu e-mail viewgo@viewgo.pl oraz numeru telefonu +48 18 479 14 64
    4. Kupujący – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej która dokonuje zakupów towarów udostępnionych w sklepie. Kupującym może być również osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, za zgodą przedstawiciela ustawowego.
    5. Rejestracja – proces zakładania konta użytkownika w sklepie.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż fototapet produkowanych na zamówienie Kupującego.
  5. Korzystanie z funkcji dostępnych w sklepie wymaga posiadania aktywnego konta e-mail oraz komputera lub innego analogicznego urządzenia podłączonego do Internetu, wyposażonego w przeglądarkę obsługującą Java Script.
  6. Funkcje udostępnione w sklepie nie mogą być wykorzystywane do celów sprzecznych z prawem

§ 2 Składanie zamówień

  1. Dokonywanie zakupów w sklepie wiąże się z rejestracją (założeniem konta). Rejestracja następuje w momencie złożenia pierwszego zamówienia.
  2. Rejestracja wymaga podania następujących danych:
    1. Imię i nazwisko
    2. Adres e-mail
    3. Adres korespondencyjny
    4. Numer telefonu kontaktowego
  3. Kupujący zobowiązany jest podać swoje prawidłowe dane; zabronione jest podawanie danych osób trzecich.
  4. Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje hasło do swojego konta w sklepie na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  5. Kupujący prowadzący działalność gospodarczą dodatkowo podają Numer Identyfikacji Podatkowej.
  6. Kupujący ma możliwość zamówienia fototapety lub obrazu na płótnie:
    1. zgodnie z przesłanym przez siebie plikiem graficznym
    2. na podstawie pliku graficznego dostępnego w sklepie VIEWGO
  7. W przypadku przesłania własnego projektu graficznego kupujący oświadcza, iż przysługują mu prawa autorskie do projektu graficznego oraz ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu praw autorskich dotyczących przesłanego w zamówieniu pliku graficznego.
  8. W przypadku zamówienia wykonania fototapety lub obrazu na płótnie na podstawie pliku graficznego pochodzącego z serwisu, cena obejmuje koszt odpowiednich licencji i praw autorskich, pozwalających na wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku kupujący nie nabywa żadnych praw autorskich do przedmiotu zlecenia, w szczególności nie ma prawa do reprodukcji, powielania, oraz rozpowszechniania przedmiotu zamówienia ani nie może z tego tytułu czerpać jakichkolwiek dochodów. Wszelkie zmiany w tym zakresie wymagają zawarcia odrębnej umowy licencyjnej z operatorem, zawartej na piśmie pod rygorem nieważności.
  9. Ceny prezentowane w sklepie wyrażone są w złotych polskich.
  10. Zamówienia mogą być dokonywane 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
  11. Kupujący otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.

§ 3 Płatności i wysyłka zakupionych towarów

  1. Podstawową formą płatności akceptowaną przez sklep jest przelew elektroniczny, obsługiwany przez DotPay SA, zgodnie z regulaminem tych przelewów.
  2. Towar jest wysyłany maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych po zaksięgowaniu środków na rachunku sklepu. W wyjątkowych okolicznościach wysyłka towaru następuje po 14 dniach roboczych. Operator zobowiązany jest do dostarczenia towaru bez wad.
  3. O realizacji zamówienia, wysyłce, kupujący informowany jest poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.

§4 Odstąpienie od umowy i postępowanie reklamacyjne

  1. Operator informuje, że kupującym będącym konsumentami przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Prawo to można wykonać poprzez przesłanie stosownego pisma (podpisanego przez kupującego) na adres operatora; wzór pisma o odstąpieniu stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W razie odstąpienia od umowy uważa się ja za niezawartą, a kupujący zobowiązany jest do zwrotu towaru; kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów
  2. Zgodnie z przepisem art. 38 ustawy z 30 maja 2014 o prawach konsumenta uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 nie obejmuje m.in. towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta. Takimi towarami są fototapety, obrazy na płótnie, plakaty, naklejki.
  3. Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową, wadliwości wysłanego towaru mogą być zgłaszane na adres e-mail, viewgo@viewgo.pl oraz listownie na adres: ul. Stawowa 33A, 34-730 Mszana Dolna
  4. Operator nie odpowiada za różnice w kolorach spowodowane przekłamaniami urządzenia należącego do Kupującego oraz za wady towaru powstałe nie z jego winy

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Każdy może zapisać się do newslettera sklepu, podając w tym celu swój adres e-mail. Zapis do newslettera i rezygnacja z niego są darmowe
  2. Wszelkie reklamacje nie dotyczące zakupywanych towarów, a dotyczące funkcjonowania serwisu powinny być zgłoszone pisemnie na adres e-mail.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych.
  4. Użytkownik może usunąć konto w serwisie. Usunięcie konta odbywa się poprzez wysłanie wiadomości na adres email: viewgo@viewgo.pl
  5. W razie sporów z operatorem kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń; obejmuje to zwłaszcza prawo zgłoszenia się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów
  6. Operator może z ważnych przyczyn związanych z wprowadzeniem nowych funkcji do sklepu lub rozszerzeniem asortymentu dokonać zmiany regulaminu. O zmianie powiadamia użytkowników na stronach internetowych sklepu
  7. W sprawach nieuregulowanych stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i innych właściwych ustaw.