Pytania i odpowiedzi

  1. Jak mogę zamówić obraz lub fototapetę ?
    • Wpisz w wyszukiwarkę słowo kluczowe, aby znaleźć obraz lub fototapetę, możesz także skorzystać z wybranych przez nas propozycji.
    • Dostosuj wybrane zdjęcie za pomocą dostępnych narzędzi (rozmiar, kadrowanie, efekty) oraz (w przypadku fototapet) wybierz rodzaj materiału.
    • Dodaj produkt do koszyka i przejdź do kasy (klikając "zamawiam") lub kontynuuj zakupy.
    • Wypełnij formularz zamówienia oraz wybierz sposób płatności.
    • Dokonaj przelewu według wybranej formy płatności.
  2. Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt ?
    Zamówienie możesz opłacić na dwa sposoby.
    • Za pomocą bezpiecznych przelewów internetowych obsługiwanych przez firmę DotPay
    • Standardowym przelewem - pełne dane do przelewu są wysyłane na podany adres email oraz są widoczne w panelu klienta.
    Nie ma możliwości opłacenia zamówienia przy odbiorze.
  3. Czy jest możliwość wysłania przesyłki za granicę?
    Tak, poniżej lista obsługiwanych krajów. W przypadku wysyłki do kraju który nie znajduje się na liście prosimy o wcześniejszy kontakt.
    • Austria - 75 zł
    • Belgia - 95 zł
    • Bułgaria - 99 zł
    • Cypr - 145 zł
    • Republika Czeska - 79 zł
    • Niemcy - 69 zł
    • Dania - 89 zł
    • Estonia - 89 zł
    • Grecja - 99 zł
    • Hiszpania - 110 zł
    • Finlandia - 99 zł
    • Francja - 89 zł
    • Chorwacja - 110 zł
    • Węgry - 89 zł
    • Irlandia - 110 zł
    • Włochy - 89 zł
    • Litwa - 89 zł
    • Holandlia - 95 zł
    • Norwegia - 125 zł
    • Portugalia - 95 zł
    • Rumunia - 89 zł
    • Szwecja - 89 zł
    • Szwajcaria - 145 zł
    • Słowenia - 89 zł
    • Słowacja - 89 zł
    • Wielka Brytania - 89 zł
  4. W jaki sposób otrzymam przesyłkę i ile ona kosztuje?
    Przesyłki wysyłamy kurierem DPD. Koszt przesyłki krajowej wynosi 19 zł.
  5. Ile trwa realizacja mojego zamówienia ?
    Zamówienie realizujemy dwóch trybach:
    • STANDARD: od 4 do 6 dni roboczych
    • EXPRESS: od 1 do 2 dni roboczych (dopłata 69 zł)
    Licząc od dnia zaksięgowania przelewu. Przelewy internetowe są księgowane automatycznie, co przyspiesza realizację zamówienia.
  6. Jak będę informowany o postępach realizacji mojego zamówienia ?
    Na każdym etapie realizacji będziesz informowany odpowiednimi komunikatami wysyłanymi na adres email.
    1. Oczekuje na realizację
    2. Przekazane do realizacji
    3. Wykonane - oczekuje na wysyłkę
    4. Zakończone - wysłane (nr przesyłki)
    Aktualny status zamówienia można także sprawdzić w panelu klienta do którego dane są wysyłane w potwierdzeniu zamówienia.
  7. Czy farby używane do druku są bezpieczne dla mnie i mojej rodziny ?
    Wydruki są wykonywane w bezpiecznej technologii HP-LATEX. Stosowane farby są bezwonne i bezpieczne dla zdrowia. Produkty wydrukowane w tej technologii są przeznaczone do pomieszczeń mieszkalnych. Nie ma obaw przed instalacją produktów w pomieszczeniach, gdzie przebywają dzieci.
  8. Czy zamówiony produkt będzie dokładnie w takich kolorach jak na ekranie monitora ?
    Druk fototapet wykonujemy w technologii CMYK bez złoceń i srebrzeń. Kolory na zamówionym produkcie mogą nieznacznie odbiegać od tych na ekranie monitora. Różnica ta może wynikać z indywidualnych ustawień ekranu monitora oraz wyboru materiału.